قیمت استثنایی چرم بزی قهوه ای

قیمت چرم بزی قهوه ای بسته به نوسانات نرخ ارز، نوع بسته بندی و خرید عمده یا جزئی متغیر است اما شما با مراجعه به مراکز معتبری که این محصول را به صورت مستقیم به فروش می‌رسانند می‌توانید چرم بزی را در بهترین قیمت تهیه کنید. مرکز پخش چرم بزی قهوه ای ارزان همواره تلاش می کند تا محصولاتی با کیفیت بالا و در عین حال با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار بدهد، به همین جهت به فروش محصولات خود به صورت مستقیم اقدام کرده است که موجب شده قیمت تمام شده چرم باکیفیت بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر باشد.

قیمت استثنایی چرم بزی قهوه ای

چگونگی پاک کردن لکه های چرم

چگونگی پاک کردن لکه های چرم چرم بزی برای اینکه دوام و عمر طولانی داشته باشد نیاز به رعایت برخی نکات دارد. یکی از مهمترین نکته ها در تمیز کردن چرم استفاده از واکس مناسب است. واکسی که چرم بزی را با آن تمیز می کنیم باید بر پایه موم ساخته شده باشد تا زیبایی و درخشندگی چرم را حفظ و یا چند برابر کنید.

واکس زدن چرم خود مقوله ای مهم است که نیاز به یادگیری دارد زیرا واکس زدن نادرست به مرور زمان به چرم آسیب وارد می کند. در این مطلب چگونگی واکس زدن چرم را به صورت کوتاه بیان می کنیم تا شما را در نگهداری کفش های ارزشمندتان یاری کرده باشیم.

  • ابتدا با استفاده از یک پارچه کوچک تمیز آلودگی های سطحی را پاک می کنیم و برای تمیز کردن لکه های عمیق تر کافی است پارچه را با آب و سرکه سفید آغشته کنید و ۲۰ دقیقه منتظر بمانید تا خیسی خشک شود.
  • پس از خشک شدن نوبت به واکس زدن می رسد در این مرحله باید به وسیله یک پارچه نرم واکس را به میزان متناسب و به صورت چرخشی روی چرم بپوشانید به طوری که اضافی واکس بر روی کفش باقی نماند.
  • در آخر هم برای بیشتر شدن درخشندگی و تمیز شدن واکس، چرم را برس بزنید.

فروش کلی چرم بزی قهوه ای

فروش کلی چرم بزی قهوه ای بازار صادرات چرم بزی به دلیل کیفیت و زیبایی بی نظیری که دارد بسیار گسترش یافته است و بسیاری از توزیع کنندگان علاوه بر تامین نیاز بازار های داخلی در زمینه صادرات نیز فعالیت می کنند. عرضه کننده این محصول همواره سعی نموده است تا با استفاده از انواع روش های فروش، شرایط ساده و آسانی را برای مشتریان خود فراهم سازد تا بتوانند به راحتی و با کمترین هزینه کالای مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نماید.

این فروشنده با عرضه چرم بزی ممتاز به صورت مستقیم و بی واسطه این امکان را برای مشتریان خود فراهم ساخته است تا بتوانند به راحتی واسطه ها را حذف نمایند و با کاهش هزینه ها مرغوب ترین نمونه از این چرم را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما