صادرات چرم گوسفندی درجه یک

صادرات چرم گوسفندی درجه یک و کیف اداری چرم مشهد از رونق بالایی برخوردار می باشد؛ زیرا چرم گوسفند در زمره چرم های طبیعی و مرغوب قرار گرفته و مصارف زیادی دارد؛ البته چرم طبیعی گوسفندی به نوبه خود تنوع داشته و باکیفیت های مختلف موجود است؛ اما نمونه های صادراتی و درجه یک این محصول از بهترین های حوزه خود انتخاب شده، دوام و استحکام بالایی دارند؛ به علاوه چرم درجه یک گوسفندی در گروه چرم طبیعی براق قرار دارد.

صادرات چرم گوسفندی درجه یک

اطلاعاتی مفید درباره چرم گوسفندی

اطلاعاتی مفید درباره چرم گوسفندی بدون شک چرم از جمله متریال های بسیار مهمی است که جهت ساختن لوازم گوناگون (به عنوان مثال کیف و کفش) از آن استفاده می شود؛ می دانیم که چرم به دو گروه طبیعی و مصنوعی تقسیم شده و نوع طبیعی آن از پوست بدن حیوانات به دست آمده؛ کیفیت بی نظیر و ویژگی های جالب توجهی دارد.

گوسفند از جمله مهم ترین حیواناتی است که از پوست آن به عنوان چرم استفاده می شود؛ جهت بیان اطلاعات مفید درباره چرم گوسفندی باید گفت که این محصول، پس از جداسازی پشم از پوست گوسفند و طی چندین مرحله، آماده استفاده جهت تولید وسایل مختلف می گردد.

لازم به ذکر است که به طور معمول چرم گوسفندی نسبت به چرم گاوی نازک تر است؛ اما با این حال استحکام فوق العاده بالایی داشته و در برابر بسیاری از عوامل محیطی مقاومت می کند؛ به عنوان مثال می توان به تحمل بالای این چرم طبیعی در برابر گرمای زیادی و درجه حرارت بالا اشاره کرد؛ علاوه بر اینها چرم گوسفند، بسیار نرم، لطیف، صاف و یکنواخت می باشد.

جهت تکمیل اطلاعات درباره چرم گوسفند می توان بیان کرد که این نوع چرم را بیشتر برای تهیه لباس به کار می برند؛ به عنوان مثال در اینجا به انواع کت، کاپشن و دستکش، همچنین پوشاکی مثل شلوار و دامن چرم اشاره می کنیم؛ البته چرم گوسفندی برای تولید انوع کیف نیز استفاده می شود.

توصیه هایی برای نگهداری از چرم نازک

توصیه هایی برای نگهداری از چرم نازک هر چند که چرم طبیعی به دست آمده از بدن چهار پایانی مثل گوسفند از دوام بالایی برخوردار می باشد؛ اما به هر حال این ماده نیز به نوبه خود نیاز به نگهداری داشته و در صورت توجه به این مسئله، ماندگاری آن افزایش خواهد یافت؛ به خصوص در مورد چرم های نازک تر به کار گرفتن روش نگهداری صحیح، بسیار موثر خواهد بود.

نخستین توصیه ای که می توان در خصوص نگهداری چرم نازک بیان کرد؛ این است که در صورت عدم استفاده از لباس یا وسیله چرمی، آن را در مکانی قرار داد تا به راحتی تنفس کرده، فشار به آن وارد نشده و چروک نشود.
ناگفته نماند که هر چند چرم طبیعی، مقاومت بالایی در برابر آتش دارد؛ اما در صورتی که در مواجهه طولانی با آن قرار گیرد؛ به آرامی می سوزد؛ بنابراین از قرار دادن لوازم چرمی در کنار مواد آتش زا باید پرهیز نمود.

مهم ترین توصیه در خصوص نگهداری چرم نازک این است که برای تمیز کردن آن از ماده ای سبک و سازگار با جنس آن استفاده شود؛ استفاده از اسفنج و آب، بهترین شیوه تمیز کردن وسایل چرمی است.

فروش عمده چرم گوسفندی اعلا

فروش عمده چرم گوسفندی اعلا فروش عمده کیف اداری چرم مصنوعی اعلا به میزان بالایی انجام می شود؛ با توجه به کیفیت این محصول، بسیاری از تولید کنندگان کیف و کفش و پوشاک تمایل دارند؛ آن را با حجم بالایی تهیه کنند.

لازم به ذکر است که در هنگام فروش و عرضه چرم گوسفندی اعلا به صورت عمده به مسائل متعددی توجه می شود؛ نژاد گوسفند، کیفیت چرم و ویژگی هایی مثل رنگ و ضخامت از جمله این موارد می باشند؛ علاوه بر این نحوه دباغی و شیوه آماده سازی چرم بسیار مهم است.

در بازار فروش عمده چرم گوسفندی اعلا به اسامی مختلفی بر می خوریم؛ به عنوان مثال گاهی اوقات این متریال را همراه با محل اصلی تولید آن نام می برند؛ چرم تریز نمونه بسیار خوبی برای چرم اعلای گوسفندی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما