عرضه مستقیم چرم قهوه ای تیره

ساختن کیف، کفش و کمربند مردانه چرم توسط چرم طبیعی از دیرباز تا به اکنون مرسوم بوده است یکی از محبوب ترین چرم های زبیعی چرم قهوه ای تیره است. این نوع چرم به دلیل رنگ زیبایش پرطرفدار است. چرم از پوست حیوانات ساخته می شود و نسبت به چرم مصنوعی و با همان فوم مزیت های فراوانی دارد. زیبایی چرم طبیعی نسبت به چرم مصنوعی قابل قیاس و مقایسه نیست. ماندگاری چرم طبیعی و طول عمر مفید وسایل ساخته شده نسبت به چرم مصنوعی خیلی بیشتر است. در ایران شرکت های مختلفی چرم طبیعی را به فروش می رسانند. یکی از شرکت ها مجموعه ما است که زمینه عرضه مستقیم چرم قهوه ای تیره را فراهم آورده است.عرضه مستقیم چرم قهوه ای تیره

انواع چرم طبیعی بر اساس شکل ظاهری

انواع چرم طبیعی بر اساس شکل ظاهری چرم طبیعی بر اساس ظاهر به انواع مختلفی تقسیم می شود. در این مقاله قصد داریم به مهم ترین انواع چرم طبیعی بر اساس شکل ظاهری اشاره نماییم. چرم ورنی چرمی است که از پوست گاو درست می شود. از ویژگی های مهم این نوع چرم براق بودن آن است. براق بودن چرم ورنی باعث تمایز آن از سایر چرم ها شده است. این نوع چرم خاص در صنعت مد کاربرد فراوانی دارد.

چرم دانه دار کامل از طبیعی ترین و محکم ترین چرم ها است که سطح آن را مسطح نکرده اند و در واقع دست نخورده است. چرم دانه دار کامل از لایه رویی پوست گاو و یا بز به دست می آید که در برابر انواع آسیب ها دوام بالایی دارد. چرم دیگر از نظر شکل ظاهری نبوک است. این نوع چرم ظاهری مخملی مانند دارد و از دسته چرم جیر و اشبالت محسوب می شود.

چرم دانه دار یک رویه در واقع نوع دست خورده چرم دانه دار کامل است. سطح رویه آن سمباده خورده و کاملا مسطح و یکدست شده است. سمباده خوردن و مسطح نمودن سطح رویه چرم از مقاومت آن می کاهد و خیلی زود روی آن با برخورد با اجسام تیز دچار زدگی می شود. یکی از چرم ها با رایحه خوش چرم روسی است. در چرم روسی از روغن درخت غان استفاده می شود و همین بوی خوش و مزبوع از این روغن گرفته می شود.

کمربند زنانه چرم درسا در رده چرم های نرم و نازک قرار می گیرد. البته مقاومت این نوع چرم در عین نازک بودن خوب است. از این نوع چرم به دلیل ظرافت بالایش در کیف های زنانه و مردانه جیبی استفاده می شود. از دیگر انواع چرم زبیعی بر اساس طاهر می توان به چرم گیاهی اشاره نمود.

چگونه از چرم مراقبت کنیم؟

چگونه از چرم مراقبت کنیم؟ چرم اگر چه مقاومت بالاتری نسبت به چرم مصنوعی دارد اما برای حفظ و نگهداری صحیح از آن باید نکاتی را راعایت نمایید. برای تمیز کردن چرم بهتر است از واکس ها که از مواد شیمیایی تولید شده اند استفاده نکنید. واکس های شیمیایی باعث تغییر رنگ و همین طور خرابی زودتر چرم طبیعی می شوند. بهتر است از پارچه ای که کمی نم دارد برای پاک کردن وسایلی که از چرم طبیعی تشکیل شده اند استفاده کنید.

چرم طبیعی را در معرض مستقیم نور خورشید قرار ندهید و همین طور آن را در مکان هایی که دمای هوا بسیار پایین است نگهداری نکنید. اگر از کیف دستی چرمی در فصل گرم سال استفاده می نمایید آن را بیش از حد در دست خود نگه ندارید. چرم در مقابل عرق که خاصیت اسیدی دارد مقاومت کمی دارد و رنگ خود را از دست می دهد.

قیمت چرم قهوه ای تیره

قیمت چرم قهوه ای تیره در خوزستان بهترین چرم ایران تهیه و تولید می شود. چرم درجه یک اهواز و چرم طرح دار عروسکی از محصولات تولیدی این استان هستند. این نوع چرم ها و همین طور چرم قهوه ای تیره در بازار با قیمت های متغیری عرضه می شوند. یکی از شرکت هایی که چرم را با قیمتی تولیدی و بسیار ارزان به فروش می رساند مجموعه ما است.

مجموعه ما همواره به دنبال رضایت مشتری بوده است و با هدف افزایش کیفیت، محصولات خود را در بازار ارائه می نماید. عرضه مستقیم و بدون واسطه یکی دیگر از ویژگی های شرکت ما است. شما مشتریان عزیز می توانید برای خریدچرم قهوه ای سفارش خود را در پایگاه اینترنتی ما ثبت نمایید. این پایگاه آنلاین امکان خرید غیر حضوری را برای شما عزیزان فراهم نموده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما