فروش عمده چرم ارزان

فروش عمده چرم و کمربند چرم اصل در حال حاضر بخش عظیمی از تجارت دنیا را تشکیل می‌دهد. چرم که از دباغی پوست جانورانی مثل گاو تشکیل شده طی فرایندی به صورت بادوام و صنعتی درآمده و با کاربردهای گوناگون از قبیل کیف و کفش و البسه زینت بخش زندگی است. فروش عمده چرم ارزان به دلیل تنوع رنگی و طرحی و مشتاقان زیاد برای خرید ، امروزه تمام بازار کفاشی ها را در بر گرفته اند و توانسته اند جایگاه خوبی را بدست آورند.

فروش عمده چرم ارزان

اطلاعات مفید مربوط به چرم بزی

اطلاعات مفید مربوط به چرم بزی چرم های بزی به دلیل نداشتن چربی در پوست بسیار نرم و مقاوم هستند. از این چرم در تهیه کیف، دستکش و لباس در اشکال متنوع استفاده می شود. با توجه به متنوع بودن چرم های بزی ، تولید این چرم ها هم متنوع می باشند و در ابعاد و اشکال و با جنس های متفاوتی تولید می شوند. چرم درجه ۱ چرمی نرم و انعطاف پذیر است و سازگاری خوبی با بدن انسان دارد. در صنعت چرم امروزه کیف ها را در مدل های مختلف مردانه ،زنانه و به صورت کیف دستی ، دوشی و اداری بیشترین تقاضا را داشته و بازار بیشتری را اشباع کرده است . چرم های بزی پس از هر چندبار شست و شو خراب نخواهند شد. که این از مهم ترین ویژگی های یک چرم می باشد. تولید کنندگان چرم بزی در سراسر ایران تحول عظیمی را در صنعت چرم با طرح های مختلف ایجاد کرده اند. یک نمونه از چرم بزی طرح خشتی است این طرح در تهیه کیف بسیار هنرمندانه است.

کارخانه چرم طبیعی درجه1

کارخانه چرم طبیعی درجه1 کارخانه های چرم طبیعی سعی می‌کنند از چرم درجه1 استفاده کنند. این کارخانه ها دارای دستگاه‌های مختلف لیزر جهت برش و طراحی در قالب های متنوع برای کیف و کاربردهای مختلف و مجهز به انواع یراق آلات برای تامین چرم در کشور هستند. البته کشورهای مختلفی در سطح دنیا تأمین چرم را بر عهده دارند مثل کشور ترکیه.

کشور ایران خوشبختانه در زمینه تولید مبلمان به شکل مبلمان منزل و مبلمان اداری جایگاه ویژه‌ای را در دنیا دارد و توانسته بازار خاورمیانه را تا حدی تامین کند. مبلمان با روکش چرم هم می‌تواند به صنعت چرم ما کمک کند پس تولیدکنندگان ما می‌توانند با تولید چرم مرغوب به صنعت مبلمان هم کمک کنند و در بازار مبلمان، بی رغیب بتازند.

کمربند چرم اکوال تولیدی این کارخانه ها از پوست حیواناتی مثل گاو بز و شتر ساخته شده که در قالب چرم صنعتی و طبیعی با کیفیت در بازار ارائه خدمت می دهند. کارخانه های تولید چرم از مواد اولیه عالی نظیر بهترین رنگ ها و پودر های پی وی سی، پودر فوم، پارچه و غیره استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما